A A A K K K
для людей із порушенням зору
Крупецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Актуально

З В І Т

про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до

Крупецької територіальної громади  протягом 9 місяців 2021 року

 

Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Крупецької сільської ради територіальної громади протягом 9 місяців 2021 року здійснювалася відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348. Також при розгляді звернень впродовж звітного періоду було забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858.

Для інформування населення громади в приміщенні Крупецької сільської ради та адмінприміщеннях старостинських округів наявні стенди із роздрукованим текстом Закону України «Про звернення громадян» (із змінами), а також на окремих інформаційних стендах розміщено графіки прийому громадян, як посадовими особами сільської ради, так і особами вищого рівня різних форм підпорядкування, які поновлюються у відповідності до внесених змін.

Згідно вимог чинного законодавства України, Інструкції з діловодства по роботі з документами по зверненнях та затвердженої Рівненським обласним архівом Номенклатури справ, у 2021 році документи сільської ради по зверненнях ведуть заступник начальника загального відділу та спеціаліст І категорії відділу земельних відносин, екології та благоустрою,  на яких покладено відповідні обов’язки.

У  сільській раді заведено 2 журнали реєстрації письмових пропозицій, заяв і скарг громадян. Такі ж журнали заведені по старостинських округах. Також є журнали обліку особистого прийому громадян сільським головою, заступником сільського голови, секретарем ради, керуючим справами, старостами. Всі журнали пронумеровані, прошнуровані та скріплені печаткою. Форма журналів відповідає вимогам законодавства, заповнення журналів здійснюється на належному рівні.

Протягом 9 місяців 2021 року до виконавчого комітету Крупецької сільської ради (включаючи 6 старостинських округів)  всього надійшло 1256 звернень від громадян, з них: 986 надійшло поштою, 244 на особистому прийомі, 11 звернень через органи влади, 15 звернень через засоби електронного зв’язку. Порівняно з аналогічним періодом 2020 року на 714 звернень більше. Таке зростання кількості звернень пов’язано з збільшенням старостинських округів, що увійшли до складу Крупецької ТГ. Також варто відзначити, що понад 900 звернень від загальної кількості звернень – це звернення, що стосуються питань оформлення права власності на земельні ділянки жителями населених пунктів, що входять до складу громади.

За ознакою надходження 1254 звернення були первинні, 2 звернення - повторні. За видами всі 1256 звернень класифіковані як заяви (клопотання).  За статтю авторів звернень: 592 звернення надійшло від чоловічої статі та 664 від жіночої статі. Індивідуальних звернень – 1248. Колективних звернень – 8, в них 80 підписів. Анонімних звернень  не зафіксовано.  

Звернення протягом звітного періоду надійшли від наступних категорій громадян: 

  • учасник війни - 1
  • дитина війни – 17,
  • учасники бойових дій – 1,
  • ветерани праці – 7,
  • інвалідів І- ІІІ груп – 28,
  • одинока мати – 17,
  • мати-героїня- 7,
  • багатодітних сімей – 54,
  • особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 1,
  • учасники ліквідації аварії на ЧАЕС – 2,
  • учасники АТО – 63,
  • члени сімї – 1,
  • інші категорії  – 1057.

За соціальним станом авторів звернення поступали від:

  • пенсіонерів – 143,
  • робітників та селян – 34,
  • працівників бюджетної сфери – 58,
  • державних службовців – 2,
  • військовослужбовців – 2,
  • підприємців – 15,
  • безробітних –49,
  • студентів – 1,
  • служителів релігійних організацій - 2
  • інші – 949.

У зверненнях були порушені такі основні питання: аграрної політики і земельних відносин – 957, транспорту і зв’язку – 3,  соціального захисту– 124, праці і заробітної плати – 2, охорони праці – 1, охорони здоров’я – 1,  комунального господарства – 16, житлової політики – 27, дотримання законності та охорони правопорядку - 4, екології та  природних ресурсів - 3, сім’ї, дітей та молоді, освіти та науки , культури та інші.

Впродовж 9 місяців 2021 року було належним чином підготовлено та оформлено всі необхідні документи для виплати допомоги на поховання 6 громадян Крупецької ОТГ, які на день смерті ніде не працювали, не досягли пенсійного віку, не були зареєстрованими в Радивилівському районному центрі зайнятості населення і управлінні Пенсійного фонду України в Радивилівському районі, а також не отримували будь-яких видів соціальних допомог та компенсацій. Відповідні розпорядження були вчасно підготовлені, всі заявники отримали кошти. Всього надано грошової допомоги на поховання на загальну суму 15000,00 грн. Також було підготовлено документи для організації поховання інваліда війни, мешканця с. Теслугів.

В результаті розгляду всіх звернень, що поступили впродовж ІІІ кварталів 2021 року  809 -  вирішено позитивно, на 49 звернень відмовлено у задоволенні згідно з чинним законодавством, на 274 звернення – дано роз’яснення, 2 звернення переслано за належністю відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян», 124 звернення – чекають остаточної відповіді.

Не вирішених питань немає. Порушень термінів розгляду звернень не було.

10 червня 2021 року завідувачем сектору звернень громадян апарату Дубенської райдержадміністрації О. Шкіндер було проведено перевірку стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07лютого 2008 року №109/2008, інших нормативно-правових актів щодо роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Крупецької сільської ради. За результатами перевірки складено довідку про вивчення стану роботи із зверненнями громадян у виконкомі Крупецької сільської ради із вказаними рекомендаціями для покращення організації відповідної роботи. Усі рекомендації взято до виконання та безпосереднього використання в роботі.

Перевірки щодо розгляду звернень громадян в установах, організаціях та структурних підрозділах сільської ради здійснювалися у відповідності до планів роботи виконавчого комітету. Так, в рамках делегованих повноважень визначених ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи на підприємствах, в установах та організаціях, незалежно від форм власності, в липні 2021 року заступником начальника загального відділу Гуменюк Ю. І. було проведено перевірку документів по зверненнях громадян у підрозділі виконкому Крупецької сільської ради – Рідківському старостинському окрузі. Згідно посадової інструкції, затвердженої Крупецьким сільським головою, відповідальною за роботу зі зверненнями громадян є староста Рідківського старостинського округу – Поврознік  Валентина Володимирівна.  Відповідно до статті 22 Закону України  «Про звернення громадян», п.17 ст.42  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», прийом громадян  в Рідківському старостинському окрузі здійснюється у відповідності до графіку особистого прийому громадян старостами Крупецької територіальної громади, який затверджений рішенням виконавчого комітету  від 23 грудня року  № 238 «Про затвердження графіків прийому громадян посадовими особами  у виконавчому комітеті Крупецької сільської ради». Даним графіком передбачений особистий прийом громадян старостою Рідківського старостинського округу щопонеділка та щочетверга місяця з 09.00 до 13.00 год. Організація проведення особистого прийому старостою проводиться у встановлені дні та години. Затверджені графіки розміщені на інформаційних стендах в амінприміщенні старостинського округу. Також до відома населення доведені графіки прийому посадових осіб вищого рівня влади різних форм підпорядкування, в тому числі графік виїзного прийому громадян Крупецьким сільським головою. Облік письмових звернень громадян та особистого прийому громадян ведеться у спеціальних  журналах, сторінки яких прошнуровані, пронумеровані та скріплені печаткою. Всі графи в журналах заповнені згідно з стандартами та вимогами реєстрації звернень. При визначені порушених питань у зверненнях староста керується Класифікатором звернень громадян затвердженим постановою Кабінету Міністрів України        № 858 від 24 вересня 2008 року. Станом на дату перевірки, до Рідківського старостинського округу надійшло 6 звернень, з них поштою – 1, решта на особистому прийому. В результаті розгляду  всіх звернень всі питання вирішено позитивно, заявникам надані чіткі роз’яснення згідно з вимогами чинного законодавства. Питання, з якими зверталися громадяни пільгових категорій розглядалися першочергово. Порушень термінів розгляду звернень не виявлено, скарг громадян на дії працівників старостинського округу не зафіксовано. Звернень, що надійшли через органи влади вищого рівня не було, повторних та колективних звернень також не було. Випадків надання необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, із порушенням строків, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам, безпідставних відмов в задоволенні законних вимог заявників, проявів халатності та формалізму при розгляді звернень не виявлено. Щоквартально, староста Поврознік В. В. спільно з діловодом готують  звіти про підсумки роботи зі зверненнями громадян, які аналізуються загальним відділом Крупецької сільської ради та заслуховуються на засіданнях виконавчого комітету.

За даними перевірки встановлено, що в цілому у Рідківському старостинському окрузі  організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України.  За результатами вивчення стану роботи зі зверненнями громадян у відповідному структурному підрозділі  було надіславно відповідні рекомендації для покращення цієї роботи, які були взяті старостою до відома та виконання.

Загальним відділом Крупецької сільської ради щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян, які надійшли до ТГ. Так, впродовж 9 місяців 2021 року такі питання слухалися на засіданнях виконкому та сесії, приймалися відповідні рішення:

  • рішення виконавчого комітету № 3 від 29.01.2021 р. «Про  роботу зі  зверненнями  громадян, що надійшли до Крупецької сільської ради за 2020 рік»;
  • рішення сесії  № 344 від 12.03.2021 р. «Про  роботу зі  зверненнями  громадян, що надійшли до Крупецької сільської ради за 2020 рік»;
  • рішення виконавчого комітету № 103 від 28.04.2021 р. ««Про  роботу зі  зверненнями  громадян, що надійшли до Крупецької територіальної громади протягом І кварталу 2021 року»;
  • рішення виконавчого комітету № 184 від 29 липня 2021 року «Про  підсумки роботи виконкому Крупецької сільської ради із зверненнями громадян за перше півріччя 2021 року. Про вивчення стану роботи із зверненнями громадян у Рідківському старостинському окрузі»;
  •  рішення сесії № 816 від 30 липня 2021 року «Про роботу із  зверненнями  громадян, що надійшли до Крупецької територіальної громади протягом 6 місяців 2021 року».

В Крупецькій сільській територіальній громаді налагоджена система проведення особистих та виїзних прийомів громадян. Рішенням виконавчого комітету № 238  від 23.12.2020 року затверджено графіки прийому громадян посадовими особами у виконавчому комітеті Крупецької сілської ради. Протягом 9 місяців 2021 року сільським головою було організовано 38 особистих прийомів громадян в Крупецькій сільській раді, проведено 27 виїзних прийомів громадян по старостинських округах Крупецької ТГ, на яких місцеві мешканці мали можливість вирішувати проблемні питання. Також, у відповідності до затверджених графіків, особистий прийом здійснюють секретар сільської ради, керуючий справами виконавчого комітету сільської ради та  старости по старостинських округах. Під час проведення прийомів забезпечено першочерговий прийом пільгових категорій громадян, приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, багатодітні сім’ї, учасники бойових дій (АТО/ООС), інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Загальним відділом Крупецької сільської ради здійснюється належна реєстрація звернень, всі звернення повністю укомплектовані в справи відповідно до вимог чинного законодавства. Звернення, що надходять до виконкому сільської ради, розглядаються керівництвом і надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду. Фактів невиконання резолюцій керівництва ТГ щодо розгляду звернень громадян не зафіксовано. Випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень відсутні. Скарг громадян на дії працівників сільської ради та старостинських округів не зафіксовано.

Заступником начальника загального відділу щокварталу готуються матеріали  щодо стану роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті сільської ради, які висвітлюються на офіційному веб-сайті Крупецької сільської ради. З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян та посилення персональної відповідальності виконавців за невчасний та необ’єктивний розгляд звернень постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог законодавства України про звернення громадян.

Стан роботи із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі Крупецького сільського голови, його заступника, керуючого справами виконкому, начальників відділів та структурних підрозділів сільської ради.

 

 

 

 

 

 

Заступник начальника

загального відділу                                                                Юлія ГУМЕНЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь