Пошук

Актуально

ЗВІТ

про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до

Крупецької територіальної громади  протягом 2024 року

 

Організація роботи із зверненнями громадян у Крупецькій територіальній громаді здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348. Також при розгляді звернень забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858

Для інформування населення громади в приміщенні Крупецької сільської ради та адмінприміщеннях старостинських округів розміщені стенди із роздрукованим текстом Закону України «Про звернення громадян» (із змінами), зразками  заяв та скарг,  а також на окремих інформаційних стендах розміщено графіки прийому громадян, як посадовими особами сільської ради, так і особами вищого рівня різних форм підпорядкування, які поновлюються у відповідності до внесених змін.

Згідно вимог чинного законодавства України, Інструкції з діловодства по роботі з документами по зверненнях та затвердженої Рівненським обласним архівом Номенклатури справ, документи сільської ради по зверненнях ведуть заступник начальника загального відділу та спеціаліст І категорії відділу земельних відносин, екології та благоустрою,  на яких покладено відповідні обов’язки. В Крупецькій територіальній громаді налагоджена система проведення особистих та виїзних прийомів громадян. Рішенням виконавчого комітету №238  від 23.12.2020 року затверджено графіки прийому громадян посадовими особами у виконавчому комітеті Крупецької сільської ради та № 49 від 23.02.2022 року про внесення змін попереднього рішення виконавчого комітету щодо графіків прийому громадян.

 Протягом 2024 року сільським головою було організовано 52 особистих прийомів громадян в Крупецькій сільській раді, здійснено 24 виїзних прийомів громадян по старостинських округах Крупецької ТГ, на яких місцеві мешканці мали можливість вирішувати проблемні питання. Виїзними прийомами було охоплено мешканців усіх 25-ти населених пунктів, які входять до складу Крупецької ТГ (прийом здійснювався у адміністративних приміщеннях старостинських округів, куди мали змогу звернутися мешканці усіх сіл, що входять до складу того чи іншого старостинського округу). Також, у відповідності до затверджених графіків, особистий прийом здійснюють секретар сільської ради, керуючий справами виконавчого комітету сільської ради та  старости по старостинських округах. Під час проведення прийомів забезпечено першочерговий прийом пільгових категорій громадян, приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, багатодітні сім’ї, учасники бойових дій (АТО/ООС), інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Загальним відділом Крупецької сільської ради щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян, які надійшли до ТГ. Стан виконання вимог законодавства України про звернення громадян щокварталу заслуховується на засіданні виконавчого комітету, за перше півріччя та за підсумками року звіт про роботу заслуховується на засіданні сесії. Так, впродовж 2024 року звіт про роботу із зверненнями громадян було заслухано на засіданні виконкому та сесії, прийнято відповідно рішення виконавчого комітету та рішення сесії:

  • рішення виконкому від 30.01.2024 року №1 «Про організацію роботи із зверненнями громадян у виконкомі Крупецької сільської ради у 2023 році»;
  • рішення виконкому від 30.04.2024 року №117 «Про підсумки роботи виконкому Крупецької сільської ради із зверненнями громадян за 1 квартал 2024 року»;
  • рішення виконкому від 31.07.2024 року № 194 «Про підсумки роботи виконкому Крупецької сільської ради із зверненнями громадян за 1 півріччя 2024 року;
  • рішення виконкому від 23.10.2024 року № 277 «Про  підсумки роботи виконкому Крупецької сільської ради із зверненнями громадян  за 9 місяців 2024 року. Про організацію роботи із зверненнями громадян у Службі у справах дітей Крупецької сільської ради Дубенського району Рівненської області»;
  • рішення сесії від 16.02.2024р. № 2416 «Про  роботу із  зверненнями  громадян, що надійшли до Крупецької сільської ради Дубенського району Рівненської області протягом 2023 року»;
  • рішення сесії від 06.09.2024р. № 2641 «Про  роботу із  зверненнями  громадян, що надійшли до Крупецької сільської ради Дубенського району Рівненської області протягом І півріччя 2024року».

Протягом 2024 року до Крупецької сільської ради (включаючи 6 старостинських округів)  всього надійшло 820 звернень від громадян, з них: 468 надійшло поштою, 320 на особистих прийомах, 11 звернення через органи влади, 21 звернення через засоби електронного зв’язку. Порівняно з аналогічним періодом  2023 року на 91 звернення більше. Також варто відзначити, що 248 звернень від загальної кількості звернень – це звернення, що стосуються питань оформлення права власності на земельні ділянки жителями населених пунктів, що входять до складу громади.

За ознакою надходження 810 звернень були первинні, 10 звернень повторних. За видами  819 звернень класифіковані як заяви (клопотання), 1 скарга.  За статтю авторів звернень: 417 звернень надійшло від чоловічої статі та 403 від жіночої статі. Індивідуальних звернень – 804. Колективних звернень – 16, в них 328 підписів. Анонімних звернень та скарг  не зафіксовано. 

Звернення протягом звітного періоду надійшли від наступних категорій громадян: 

  • учасник бойових дій – 43;
  • ветеран праці – 5;
  • учасників війни – 2;
  • інвалідів I-III груп – 26;
  • дитина інвалід – 1;
  • одинока мати – 3;
  • мати-героїня – 8;
  • багатодітних сімей – 34;
  • інші категорії – 676;
  • учасники АТО – 3;
  • члени сім’ї загиблого – 8;
  • переселено та внутрішньо переміщена особа – 8.

За соціальним станом авторів звернення поступали від:

  • пенсіонерів – 195;
  • робітників та селян – 30;
  • працівників бюджетної сфери – 36;
  • державний службовець – 1;
  • військовослужбовець – 48;
  • підприємців – 5;
  • безробітних – 61;
  • учень, студент – 2;
  • служитель релігійної організації – 3;
  • інші – 439.

У зверненнях були порушені такі основні питання: аграрної політики і земельних відносин – 248, транспорт і зв’язок – 1; соціального захисту – 400, праця і заробітна плата – 2, охорона здоров’я – 2,   комунальне господарство – 5; житлова політика – 34; екологія та природні ресурси – 5; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку реалізація прав та свобод громадян – 4; сімейна та гендерна політика, захист прав дітей – 37, освіта, наукова, інноваційна та інтелектуальна власність – 1, інші – 81.

В результаті розгляду всіх звернень, що поступили впродовж 2024 року 732 -  вирішено позитивно, на 6 звернень – відмовлено, на 80 звернень – дано роз’яснення, 2 звернення – чекають остаточної відповіді.

В рамках делегованих повноважень визначених ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності у вересні 2024 року було проведено перевірку фактичної роботи зі зверненнями громадян у Службі у справах дітей Крупецької сільської ради  Дубенського району Рівненської області (далі – Служба).

За результатами перевірки, встановлено, що робота зі зверненнями громадян  у Службі організована відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Відповідно до ст. 22  даного закону  визначено дні та години особистого прийому громадян начальника Служби. Графіки прийому доведені до відома громадян і розміщені на спеціальному стенді. В Службі ведеться книга реєстрації пропозицій, заяв та скарг громадян, журнал особистого прийому громадян та журнал обліку внутрішніх документів (обліковуються заяви працівників закладу). За звітний період порушень терміну розгляду звернень в закладі не допущено, суттєвих порушень в роботі не виявлено. З метою вдосконалення цієї роботи надано методичні рекомендації, рекомендовано у подальшому при розгляді звернень громадян суворо дотримуватися виконання Закону України «Про звернення громадян» в частині термінів розгляду звернень та не допускати безпідставного перенесення термінів, надавати обґрунтовані відповіді заявникам.

Звернення громадян забезпечують постійний звязок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократично правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Крупецькій сільській раді буде й надалі пріоритетною  у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.

Загальним відділом Крупецької сільської ради здійснюється належна реєстрація звернень, всі звернення повністю укомплектовані в справи відповідно до вимог чинного законодавства. Звернення, що надходять до виконкому сільської ради, розглядаються керівництвом і надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду. Фактів невиконання резолюцій керівництва ТГ щодо розгляду звернень громадян не зафіксовано. Випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень відсутні. Скарг громадян на дії працівників сільської ради та старостинських округів не зафіксовано.

Заступником начальника загального відділу щокварталу готуються матеріали  щодо стану роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті сільської ради, які висвітлюються на офіційному веб-сайті Крупецької сільської ради. Також на сайті є зразки заяв та скарг та перелік документів для подання того чи іншого виду звернення.

Серед позитивних зрушень, що відбулись у 2024 році слід відмітити ефективність самої організації роботи зі зверненнями громадян (скорочення термінів розгляду звернень та дотримання чітких регламентів та стандартів при розгляді та виконанні звернень), прозорість (детальне роз’яснення та подача інформації громадянам про етапи розгляду їх звернень, оприлюднення статистичних даних про кількість та результати розгляду звернень), якість обслуговування громадян (проведення навчання з працівниками, які працюють зі зверненнями, включаючи старостів та діловодів, для підвищення їх компетентності та зосередження уваги на потреби громадян), надання громадянам можливості оцінити якість отриманих послуг з метою вдосконалення процесів організації роботи зі зверненнями громадян. Також, варто зазначити, що електронні звернення є досить дієвими для вирішення актуальних питань громади, тому в Крупецькій ТГ забезпечується прийом електронних звернень громадян на електронну пошту та через офіційний сайт громади, де мешканці підвідомчих сіл мають можливість, у зручний для них час, залишити своє електронне звернення до сільського голови та до інших посадових осіб сільської ради.

У Крупецькій територіальній громаді системно відслідковуються всі наявні недоліки, виявлені при роботі зі зверненнями громадян,  забезпечено оперативне реагування та об’єктивний розгляд звернень громадян, що надходять на урядову «гарячу лінію» та  «гарячу» лінію голови облдержадміністрації, вживаються заходи щодо запобігання виникнення підстав для необґрунтованих колективних звернень та звернень до органів влади вищого рівня. З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян та посилення персональної відповідальності виконавців за невчасний та необ’єктивний розгляд звернень загальним відділом постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог законодавства України про звернення громадян.

На всі звернення керівництвом територіальної громади оперативно відредаговано, були вчасно надані обґрунтовані кваліфіковані відповіді, що підвищило довіру громадян до влади. Стан роботи із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі Крупецького сільського голови, його заступника, керуючого справами виконкому, начальників відділів та структурних підрозділів сільської ради.

 

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь