Крупецька громада
Радивилівський район, Рівненська область

Актуально

 

  І Н Ф О Р М А Ц І Я

про звернення громадян до виконкому Крупецької сільської ради  

  об’єднаної територіальної громади

   за 9 місяців 2018 року

 

Проаналізувавши стан справ щодо виконання Закону України «Про звернення громадян»  виконавчий комітет Крупецької сільської ради об’єднаної територіальної громади інформує, що протягом 9 місяців 2018 року виконкомом та його структурними підрозділами здійснювалися заходи, направлені на реалізацію громадянами конституційного права на звернення та виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

З метою повного інформування населення в приміщенні адміністративного будинку сільської ради розміщено стенд із роздрукованим текстом Закону України «Про звернення громадян» (із змінами), а також на окремому інформаційному стенді розміщено графіки прийому громадян, як посадовими особами сільської ради, так і посадових осіб вищого рівня різних форм підпорядкування. Такі графіки прийомів є в адміністративних приміщеннях колишніх сільських рад, сільських публічно-масових  бібліотеках, закладах культури та освіти. Постійно поновлюється на стендах  інформація про прийом громадян у вищих органах державної влади та організаціях різних рівнів.

Відповідно до затверджених графіків прийому громадян ( рішення виконкому № 137 від 27 жовтня 2017 року) головою сільської ради                      В. Мошкуном, заступником сільського голови, секретарем, керуючим справами виконкому та посадовими особами місцевого самоврядування проводяться особисті та виїзні прийоми громадян.

Усі звернення, що надійшли у сільську раду були зареєстровані в журналах реєстрації письмових звернень громадян, особистого прийому громадян та розглядаються виконавцями в терміни, визначені чинним законодавством.  Журнали пронумеровані, прошнуровані, скріплені печаткою та підписом сільського голови . На всі звернення надані детальні відповіді, або прийняті відповідні рішення сесії  чи виконавчого комітету сільської  ради. Порушення термінів виконання не має.

Відповіді на звернення громадян виконавцями надаються своєчасно. В разі, коли звернення потребують додаткового опрацювання або виділення додаткових коштів із сільського бюджету для вирішення питань, порушених в них, строки розгляду подовжуються. В цьому випадку заявникам надаються відповіді – повідомлення, де вказується строк надання відповіді, причини подовження строку розгляду. Такі заяви залишаються на контролі в виконкомі Крупецької сільської ради до остаточного їх вирішення.

Виконуючи вимоги розпоряджень голови районної державної адміністрації з питань звернень громадян виконкомом сільської ради щоквартально розглядаються підсумки роботи із зверненнями громадян за відповідний період роботи. Так, за 9 місяців 2018 року такі питання слухалися на засіданнях виконкому та приймалися відповідні рішення:

  • рішення виконавчого комітету № 10 від 30.01.2018 р. «Пророботу іззверненнямигромадян, що надійшли до виконавчогокомітетуКрупецької сільської ради об’єднаної територіальної громади у 2017 році. Звіт в.о. старости сіл Боратин, Довгалівка, Гоноратка І.Шанковського стосовноведення документів по зверненнях громадян»;
  • рішення сесії№ 564 від 16.02.2018 р. «Пророботу іззверненнями громадян, що надійшли до виконавчогокомітетуКрупецької сільської ради об’єднаної територіальної громади у 2017 році»;
  • рішення виконавчого комітету № 78 від 19.04.2018 р. «Пророботу іззверненнямигромадян, що надійшли до виконавчогокомітетуКрупецької сільської ради об’єднаної територіальної громади за І квартал 2018 року»;
  • рішення виконавчого комітету № 141 від 26.07.2018 р. «Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Крупецької сільської радиоб’єднаної територіальної громади за 6 місяців 2018 року. Звіт в.о. старости Матюшка Г. В. стосовно ведення документів по зверненнях громадян за 6 місяців 2018 року»;
  • рішення сесії № 738 від 27.07.2018 р. «Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Крупецької сільської ради ОТГ за І півріччя 2018 року».

Протягом 9 місяців 2018 року проведено перевірку щодо роботи зі зверненнями громадян вВ цілому, на даному підприємстві організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України. про організацію роботи зі зверненнями громадян заслуховувалася на засіданні виконавчого комітету, прийнято рішення № 105 від 18.05.2018 року «Про .

За 9 місяців 2018 року до виконкому Крупецької сільської  ради надійшло 372 звернення, що на 66 звернень менше, ніж за 9 місяців 2018 року (438 звернень). З них 121 на особистому прийомі та 251 – письмових звернень (за 9 місяців 2017 року на особистому прийомі – 192 звернення, письмових звернень - 246). Звернень, які були позитивно вирішені – 239, переслано за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» - 4, 121-му заявнику надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення, 8 звернень чекають остаточної відповіді.   За 9 місяців 2018 року до виконкому поступило 5 письмових скарг на членів родини та сусідів спричинені аморальною поведінкою останніх. Про ці події було повідомлено дільничного інспектора поліції В. Марковича по телефону у ці ж дні, а самі звернення переслано до Радивилівського ВП Дубенського ВП ГУНП в Рівненській області для відповідного реагування. За звітний період було зареєстровано 3 колективних звернення.

У зверненнях були порушені такі питання: аграрної політики і земельних відносин – 122 (за 9 місяців  2017 року - 131), соціального захисту населення – 138 (за 9 місяців 2017 року - 44), комунального господарства та житлової політики – 6 (за 9 місяців 2017 року - 19), дотримання законності та охорони правопорядку – 16 (за 9 місяців 2017 року - 17), сім’ї, дітей та молоді – 4 (за 9 місяців 2017 року - 4) та інші. Повторних звернень, як і за 9 місяців 2017 року, не було.

На особливому контролі у виконкомі сільської ради перебуває питання звернень громадян пільгової категорії. Так, протягом 9 місяців 2018 року поступили звернення:

  • від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 53;
  • від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 31;
  • від ветеранів праці –9;
  • від дітей війни – 7;
  • пенсіонерів – 111;
  • від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 20 (дві з них на присвоєння почесного звання України «Мати-героїня»);
  • від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 1.

Такі звернення, згідно з вимогами чинного законодавства розглядалися

першочергово, всі прохання були задоволені.

Як і раніше, за допомогою до виконавчого комітету Крупецької сільської ради зверталися найменш соціально-захищені категорії населення, особи похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність, учасники АТО, діти-інваліди, одинокі матері, постраждалі під час пожежі та ті, що потребують соціальної підтримки.
Звернення щодо надання матеріальної грошової допомоги вирішувалися згідно з Програмою  соціального захисту населення Крупецької сільської ради на 2018 рік, затвердженою рішенням  сесії № 488 від 22.12.2017 р.

Таких звернень за 9 місяців 2018 року поступило 95. Всього надано матеріальну допомогу на загальну суму 150000,00 грн. (87 заявникам), 8 заявників чекають остаточної відповіді.  

Скарг від населення на роботу посадових осіб виконкому сільської ради за 9 місяців 2018 року не надходило.

Враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відповідальним обов’язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в громаді робота зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі виконавчого комітету та залишається пріоритетним напрямком у діяльності Крупецької сільської ради ОТГ та її структурних підрозділів, де вживаються відповідні заходи щодо її удосконалення.

 

 

 

 

         Заступник начальника

загального відділу                                                              Ю. Гуменюк