A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Крупецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Актуально

З В І Т

про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до

Крупецької територіальної громади  протягом І кварталу 2021 року

 

Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Крупецької сільської ради територіальної громади протягом І кварталу 2021 року здійснювалася відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348. Також при розгляді звернень впродовж звітного періоду було забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858.

Для інформування населення громади в приміщенні Крупецької сільської ради та адмінприміщеннях старостинських округів розміщені стенди із роздрукованим текстом Закону України «Про звернення громадян» (із змінами), а також на окремих інформаційних стендах розміщено графіки прийому громадян, як посадовими особами сільської ради, так і особами вищого рівня різних форм підпорядкування, які поновлюються у відповідності до внесених змін.

Згідно вимог чинного законодавства України, Інструкції з діловодства по роботі з документами по зверненнях та затвердженої Рівненським обласним архівом Номенклатури справ, у 2021 році документи сільської ради по зверненнях ведуть заступник начальника загального відділу та спеціаліст І категорії відділу земельних відносин, екології та благоустрою,  на яких покладено відповідні обов’язки.

У  сільській раді заведено 2 журнали реєстрації письмових пропозицій, заяв і скарг громадян. Такі ж журнали заведені по старостинських округах. Також є журнали обліку особистого прийому громадян сільським головою, заступником сільського голови, секретарем ради, керуючим справами, старостами. Всі журнали пронумеровані, прошнуровані та скріплені печаткою. Форма журналів відповідає вимогам законодавства, заповнення журналів здійснюється на належному рівні.

Протягом І кварталу 2021 року до виконавчого комітету сільської ради (включаючи старостинські округи)  всього надійшло 388 звернень від громадян, з них: 259 надійшло поштою, 118 на особистому прийомі, 9 звернень через органи влади, 2 звернення через засоби електронного зв’язку. Порівняно з аналогічним періодом 2020 року на 180 звернень більше. Таке зростання кількості звернень пов’язано з збільшенням старостинських округів, що увійшли до складу Крупецької ТГ (станом на 01.01.2021 року до складу ТГ входить 6 старостинських округів). Також варто відзначити, що понад 200 звернень від загальної кількості звернень – це звернення, що стосуються питань оформлення права власності на земельні ділянки жителями населених пунктів, що входять до складу громади.

За ознакою надходження усі звернення були первинні. За видами всі 388 звернення класифіковані як заяви (клопотання).  За статтю авторів звернень: 181 звернення надійшло від чоловічої статі та 207 від жіночої статі. Індивідуальних звернень – 384. Колективних звернень – 4, в них 42 підписи. Повторних та анонімних звернень  не зафіксовано.  

Звернення протягом звітного періоду надійшли від наступних категорій громадян: 

  • дитина війни – 14,
  • учасники бойових дій – 2,
  • ветерани праці – 2,
  • інвалідів І- ІІІ груп – 17,
  • одинока мати – 5,
  • багатодітних сімей – 20,
  • учасники ліквідації аварії на ЧАЕС – 2,
  • учасники АТО – 13,
  • інші категорії  – 313.

За соціальним станом авторів звернення поступали від:

  • пенсіонерів – 35,
  • робітників та селян – 11,
  • працівників бюджетної сфери – 14,
  • військовослужбовців – 1,
  • підприємців – 3,
  • безробітних –21,
  • інші – 303.

У зверненнях були порушені такі основні питання: аграрної політики і земельних відносин – 253 (за аналогічний період 2020 року – 159), соціального захисту– 42 (за  аналогічний період 2020 року - 37), комунального господарства – 10(за аналогічний період 2020 року – 0), житлової політики – 13 (за аналогічний період 2020 року–5), дотримання законності та охорони правопорядку, екології та  природних ресурсів, сім’ї, дітей та молоді, освіти та науки  та інші.

Впродовж звітного періоду було належним чином підготовлено та оформлено всі необхідні документи для виплати допомоги на поховання 2 громадян Крупецької ОТГ, які на день смерті ніде не працювали, не досягли пенсійного віку, не були зареєстрованими в Радивилівському районному центрі зайнятості населення і управлінні Пенсійного фонду України в Радивилівському районі, а також не отримували будь-яких видів соціальних допомог та компенсацій. Відповідні розпорядження були вчасно підготовлені, всі заявники отримали кошти. Всього надано грошової допомоги на поховання на загальну суму 5000,00 грн. Також було підготовлено документи для організації поховання інваліда війни, мешканця с. Теслугів.  

В результаті розгляду всіх звернень, що поступили впродовж І кварталу 2021 року  197 -  вирішено позитивно, на 7 звернень відмовлено у задоволенні згідно з чинним законодавством, на 123 звернення – дано роз’яснення, 1 звернення переслано за належністю відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян», 60 звернень – чекають остаточної відповіді.

Не вирішених питань немає. Порушень термінів розгляду звернень не було.

Перевірки щодо розгляду звернень громадян в установах, організаціях та структурних підрозділах сільської ради протягом І кварталу 2021 року не здійснювалися.  

Загальним відділом Крупецької сільської ради щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян, які надійшли до ТГ. Так, впродовж І кварталу 2021 року такі питання слухалися на засіданнях виконкому та сесії, приймалися відповідні рішення:

  • рішення виконавчого комітету № 3 від 29.01.2021 р. «Про  роботу зі  зверненнями  громадян, що надійшли до Крупецької сільської ради за 2020 рік»;
  • рішення сесії  № 344 від 12.03.2021 р. «Про  роботу зі  зверненнями  громадян, що надійшли до Крупецької сільської ради за 2020 рік».

В сільській раді налагоджена система проведення особистих та виїзних прийомів громадян. Рішенням виконавчого комітету № 238  від 23.12.2020 року затверджено графіки прийому громадян посадовими особами у виконавчому комітеті Крупецької сілської ради. Протягом І кварталу 2021 року сільським головою було організовано 13 особистих прийомів громадян в Крупецькій сільській раді, проведено 9 виїзних прийомів громадян по старостинських округах Крупецької ТГ, на яких місцеві мешканці мали можливість вирішувати проблемні питання. Також, у відповідності до затверджених графіків, особистий прийом здійснювали старости по Боратинському, Михайлівському, Рідківському, Ситненському, Теслугівському та Хотинському старостинських округах. Під час проведення прийомів забезпечено першочерговий прийом пільгових категорій громадян, приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, багатодітні сім’ї, учасники бойових дій (АТО/ООС), інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Загальним відділом Крупецької сільської ради здійснюється належна реєстрація звернень, всі звернення повністю укомплектовані в справи відповідно до вимог чинного законодавства. Звернення, що надходять до виконкому сільської ради, розглядаються керівництвом і надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду. Фактів невиконання резолюцій керівництва ТГ щодо розгляду звернень громадян не зафіксовано. Випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень відсутні. Скарг громадян на дії працівників сільської ради та старостинських округів не зафіксовано.

Заступником начальника загального відділу щокварталу готуються матеріали  щодо стану роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті сільської ради, які висвітлюються на офіційному веб-сайті Крупецької сільської ради.

У виконкомі сільської ради системно відслідковуються всі наявні недоліки, виявлені при роботі зі зверненнями громадян,  забезпечено оперативне реагування та об’єктивний розгляд звернень громадян, що надходять на урядову «гарячу лінію» та  «гарячу» лінію голови облдержадміністрації, вживаються заходи щодо запобігання виникнення підстав для необґрунтованих колективних звернень та звернень до органів влади вищого рівня. З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян та посилення персональної відповідальності виконавців за невчасний та необ’єктивний розгляд звернень загальним відділом постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог законодавства України про звернення громадян.

Стан роботи із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі Крупецького сільського голови, його заступника, керуючого справами виконкому, начальників відділів та структурних підрозділів сільської ради.

 

 

 

 

 

Заступник начальника

загального відділу                                                                Юлія ГУМЕНЮК

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь