Крупецька громада
Радивилівський район, Рівненська область

Зразки претензій та позовних заяв

 

Зразки претензій та позовних заяв 

1. Придбання товару неналежної якості

Кому _____________________________

__________________________________

(керівнику організації)

від _______________________________

__________________________________

(ПІБ, адреса, конт. телефон споживача)

 

Претензія

 

«____»____________ 20__ р в вашому(ій) магазині (організації) я придбав (замовив) ___________________________________________________________________________ .

(найменування товару)

вартість товару складає _______ грн., що підтверджується копією чека (або іншого розрахункового документу).

На  ___________________________ встановлений гарантійний  термін ______ р. (міс.),  що

                 (найменування товару)

підтверджується копією гарантійного талону (або іншого документу, що його замінює).

Через _________________ після придбання в _______________ виявились наступні недоліки:

                 (термін)                                                          (найменування товару)

  1.  
  2.  

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» прошу Вас усунути зазначені недоліки протягом 14 календарних днів. У разі неможливості  якісного усунення недоліку, прошу Вас замінити товар на такий самий належної якості або повернути кошти.

Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.

Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.

 

                Дата                                                                                                         Підпис

 

Додатки:

  1. Копія чека (або іншого розрахункового документу).
  2. Копія гарантійного талону (або іншого документу, що його замінює).

 

________________________________________________________________________________

  2. Виконання робіт

  

Кому _____________________________

__________________________________

(керівнику організації)

від _______________________________

__________________________________

(ПІБ, адреса, конт. телефон споживача)

 

Претензія

 

«____»____________ 20__ р. в вашому(ій) магазині (організації) я замовив __________________________________________________________________________ .

(найменування роботи (послуги)

Вартість роботи (послуги) складає _______ грн., що підтверджується копією договору (або іншого розрахункового документу).

На  ____________________________ встановлений гарантійний  термін ______ р. (міс.),  що

           (найменування роботи (послуги)

підтверджується копією гарантійного документу (або іншого документу, що його замінює).

Через ____________ після виконання в ____________________ виявились наступні недоліки:(термін)                                            (найменування роботи (послуги)

  1.  
  2.  

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» прошу Вас безоплатно усунути зазначені недоліки у виконаній роботі (наданій послузі) у строк 14 днів. У разі неможливості  якісного усунення недоліку, прошу Вас розірвати договір про виконання робіт (надання послуг) та повернути кошти.

Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.

Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.

 

Дата                                                                                                  Підпис

 

Додатки:

  1. Копія договору (або іншого розрахункового документу).
  2. Копія гарантійного документу (або іншого документу, що його замінює).

________________________________________________________________________________

  3. Виконання робіт (надання послуг)

Кому ____________________________

__________________________________

(керівнику організації)

від _______________________________

__________________________________

(ПІБ, адреса, конт. телефон споживача)

 

Претензія

 

«____»____________ 20__ р в вашому(ій)  магазині (організації) я придбав (замовив) _______________________________________________________________________________ .

                                                                                    (найменування товару)

вартість товару складає _______ грн., що підтверджується копією чека (або іншого розрахункового документу).

На ______________________ встановлений гарантійний термін ______ р. (міс.), що  
       (найменування товару)

підтверджується копією гарантійного талону (або іншого документу, що його замінює).

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», у зв’язку з тим, що він не задовольнив мене за формою (габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням), прошу Вас обміняти ______________________ на аналогічний.                                                                                (найменування товару)

Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.

Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.

 

Дата                                                                                                  Підпис

 

Додатки:

  1. Копія чека (або іншого розрахункового документу).
  2. Копія гарантійного талону (або інший документ, що його замінює) тощо.

 

Примітки:

 

1 - Претензія складається в двох примірниках, з яких один реєструється у продавця (виконавця) та залишається у споживача, а другий – залишається у продавця (виконавця). Якщо продавець відмовляється приймати та реєструвати претензію, то даний екземпляр претензії направляється рекомендованим листом з повідомленням за місцем здійснення підприємницької діяльності.

________________________________________________________________________________

 

До _________________________

(найменування суду)

Позивач ________________________,

(П. І. Б.)

що проживає за адресою: __________.

Номер засобу зв’язку ______________

Відповідач _______________________,

(найменування)

місцезнаходження ________________

Номер засобу зв’язку ______________

 

 

ПОЗОВНА ЗАЯВА

про розірвання договору купівлі-продажу,  відшкодування збитків та моральної шкоди

 

Ціна позову ____________ грн.

 

«___"»____________ 20_ року в ____________________________________________________

(найменування торговельної організації)

я придбав _______________________, за який сплатив ______ грн. _____ коп.,

    (вказати, який товар)

що підтверджується _______________________ (касовий чек, товарний чек, квитанція, тощо), що додається до цієї позовної заяви. Підприємство-виготовлювач, як це зазначено у ___________________________, гарантує нормальну роботу (використання) товару протягом _____________________________________________________________

(вказати строк)

з дня (вказати: продажу чи випуску товару).

Після придбання товару у ньому були виявлені такі недоліки:

_____________________________________________________________.

(конкретно вказати виявлені недоліки)

Виявлені недоліки усунути в гарантійній майстерні виявилось неможливим _______________________________________________________________                           .

(причини)

Оскільки дефекти купленого товару були виявлені в період гарантійного строку, я звернувся до ____________________________________________

(найменування торговельної організації)

з проханням замінити його на аналогічний товар належної якості. Однак магазин позитивної відповіді не дав (відмовився взяти (обміняти) бракований товар)  ______________________________________________________.

(причини)

Таким чином, я вважаю за необхідне відмовитися від договору купівлі-продажу товару та вимагати від Відповідача повернення сплаченої за товар грошової суми, а саме: __________________________________________.

Окрім того, я вважаю, що неправомірними діями Відповідача мені було завдано моральної шкоди, що виражається у ______________________________________________________________.

(вказати, яких фізичних або моральних страждань було завдано)

Також _______________, що підтверджується ____________________.

 

Завдану моральну шкоду я оцінюю у розмірі __________________________.

Мною у зв'язку із ________________________________ також були понесені такі витрати: ____________________________________ ______________________(розрахунок додається). Це підтверджується ________________________.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів", ст. ст. 22, 23, 708, 1167 Цивільного кодексу України, ст. ст. 118, 119 Цивільного процесуального кодексу України,

 

  

ПРОШУ:

Стягнути з Відповідача на мою користь ________________ грн. у якості повернення сплаченої за товар неналежної якості грошової суми, _________ грн. у якості відшкодування завданої мені моральної шкоди, а також ___________ у якості відшкодування завданих мені збитків.

 

Загальна сума моїх позовних вимог складає __________ грн. (розрахунок додається).

 

Додатки:

1. Паспорт (гарантійний талон), касовий або товарний чек магазину, а також ярлик виготовлювача (якщо товари продаються з таким ярликом).

2. Довідка майстерні гарантійного ремонту або заводу-виготовлювача про виявлені недоліки в товарі.

3. Копія заяви, направленої до торговельної організації та відповідь (якщо такі є).

4. Документи, що підтверджують понесені витрати (чеки, квитанції тощо).

5. Копія позовної заяви та доданих до неї документів

6. Доказ сплати витрат на інформаційне забезпечення розгляду справи

 

____________                         ____________________________

                            Дата