Електронні консультації та опитування
Електронні консультації — це інструмент взаємодії між громадянами та органами влади, що дає змогу останнім у різних формах вивчати ставлення (позицію) активної частини суспільства до важливих питань, вибираючи найкращий сценарій розвитку громади чи розв’язання поточних проблем. Мета проведення консультацій — максимально врахувати думку громадян під час ухвалення рішень або розроблення документів.
Перейти на платформу EDEM Консультації з громадськістю в Крупецькій ТГ
Як це працюватиме?
> Орган місцевого самоврядування визначає питання чи документ, щодо яких є потреба в проведенні публічних консультацій, вибирає найефективнішу форму проведення та складає календарний план консультації.
> Консультаційний документ (у разі потреби) опублікують на вебсайті громади, а також (за потреби) на онлайновій платформі (можна використовувати Платформу е-демократії E-Dem).
> Орган місцевого самоврядування проводить інформаційну кампанію, під час якої доводить до відома громадськості зміст питань, які будуть винесені на публічне обговорення, й інформує про дати початку та завершення консультацій.
> Мешканці подають пропозиції / беруть участь в опитуванні.
> Пропозиції вивчають і аналізують.
> Орган місцевого самоврядування оприлюднює звіт про результати проведення електронних консультацій та ухвалені рішення щодо врахування отриманих у результаті консультацій даних.
Використовування електронної системи суттєво спростить процес прилучання громадян до обговорення рішень місцевої ради, переведе дискусії в конструктивне річище й допоможе поліпшити зв’язки місцевого самоврядування та мешканців.
В вересні 2024 році між Крупецькою сільською радою Дубенського району Рівненської області та Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» підписано Меморандум про взаєморозуміння та співпрацю щодо впровадження Єдиної платформи місцевої електронної демократії «e-DEM».