Пошук

Як повідомити податкову службу про бажання отримувати документи в електронному форматі

Дата: 03.09.2025 16:58
Кількість переглядів: 41

Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує: щоб офіційно перейти на електронний формат листування з податковою, платникам податків потрібно подати відповідну заяву через Електронний кабінет.

Як це зробити?

Форма Заяви про бажання юридичних та фізичних осіб отримувати документи через Електронний кабінет затверджена Наказом № 637. Для її подання необхідно виконати кілька простих кроків:

Увійдіть до приватної частини Електронного кабінету.

Оберіть режим «Введення звітності». Цей розділ дозволяє створити та подати заяву:

для юридичних осіб – форма J1391602;

для фізичних осіб – форма F1391602.

Заповніть форму: вкажіть електронну адресу, на яку хочете отримувати документи (інші реєстраційні дані підтягнуться автоматично).

Підпишіть та відправте документ до контролюючого органу.

Чому це зручно?

Ви оперативно отримуєте документи від податкової служби без затримок поштової доставки.

Всі повідомлення та рішення зберігаються у вашому Електронному кабінеті.

Це безкоштовно, швидко та надійно.

Нагадуємо: вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням cabinet.tax.gov.ua.

 


« повернутися до розділу «Податкова інформує»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь