Пошук

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 14.04.2025 10:09
Кількість переглядів: 87

СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУДНИКИ" 36416740

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 35515, Рівненська обл., Дубенський р-н, село Рідків, вул.Набережна, будинок 5 380675420785

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Планованою діяльністю передбачається монтаж автозаправної станції на земельній ділянці за адресою: Рівненська область, Дубенський р-н, с. Рідків, пров. Промисловий,

На АЗС передбачається: здійснювати прийом, зберігання і відпуск пального для автотранспорту, а саме дизельного палива.

Технічна альтернатива 1.

Проектом передбачається монтаж АЗС, з встановленням трьох сталевих горизонтальних односекційних резервуарів об’ємами 10 м3 кожен, призначених для зберігання дизельного палива, а також паливо-роздавальної колонки, з роздавальним пістолетом та насосом потужністю 50 л/хв. Режим роботи планованого об’єкту в 1 зміну 365 днів на рік. Резервуари прийому, зберігання і відпуску палива передбачено наземного розташування. Перевагами наземного розміщення є компактність, мінімальний обсяг виконання будівельних робіт, простота доступу при сервісному та ремонтному обслуговуванні, можливість швидкого монтажу і демонтажу.

Технічна альтернатива 2.

Як альтернатива, розглядається варіант аналогічний технічній альтернативі 1, за винятком того, що для приймання та зберігання дизельного палива передбачається встановлення одного наземного резервуару об’ємом 30 м3.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Рівненська обл. Дубенський р-н Рідків пров. Промисловий, 2

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Крупецька сільська громада Дубенського району Рівненської області

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Рівненська обл. Дубенський р-н Рідків пров. Промисловий, 2. Монтаж АЗС планується на земельній ділянці за адресою: Рівненська область, Дубенський рн, с. Рідків, пров. Промисловий, 2.

Санітарно-захисна зона для даного об’єкту становить 50 м, та витримується по відношенню до житлово-громадської забудови.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Рівненська обл. Дубенський р-н Рідків пров. Промисловий, 2. Не розглядається, у зв’язку зі здійсненням планованої діяльності на території та в межах існуючого підприємства, без додаткового відведення земельних ділянок.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Позитивний соціально-економічний вплив планованої діяльності обумовлений наданням послуг по заправці автомобілів якісним пальним, збільшенням надходжень у місцевий та державний бюджет за рахунок сплати податків.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). На АЗС, що проектується передбачається: здійснювати прийом, зберігання і відпуск пального для автотранспорту, а саме дизельного палива. Постачання пального здійснюватиметься спецавтотранспортом. Злив палива з автоцистерни передбачено крізь герметичні зливні муфти та спеціальні фільтри, які запобігають попаданню механічних сумішей в резервуари. Зберігання палива передбачено в трьох наземних резервуарах об’ємами 10 м3 кожен – для зберігання дизельного палива. Заправлення автомобілів передбачається здійснювати за допомогою паливороздавальної колонки (ПРК) з одним паливо-роздавальним пістолетом. Режим роботи АЗС – 1 зміна, 365 днів на рік.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

- при експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства;

- викиди від стаціонарних джерел повинні здійснюватися при наявності Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та не перевищувати граничнодопустимих нормативів;

- водопостачання та водовідведення повинне здійснюватися згідно договорів про надання відповідних послуг;

- відходи, що утворюються на підприємстві в процесі виробничої діяльності, повинні передаватись іншим організаціям, згідно попередньо украдених договорів, для подальшого управління відходами;

- дотримання вимог до організації санітарнозахисної зони відповідно до ДСП 173-96;

- дотримання рівня акустичного забруднення в межах нормативів шумового навантаження та вібрації на межі встановленої СЗЗ

- дотримання правила пожежної та техногенної безпеки;

щодо технічної альтернативи 2.

Теж саме, що і для технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Планувальні обмеження полягають у проведенні планованих робіт лише в межах відведеної земельної ділянки. Викиди повинні здійснюватися враховуючи межі санітарно-захисної зони, відповідно до вимог Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України №173 від 19.06.1996 р. щодо територіальної альтернативи

2. Територіальна альтернатива не розглядалась.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1. В якості еколого-інженерної підготовки передбачається комплекс технічних, технологічних та інженерних заходів щодо захисту соціального, природного та техногенного середовищ з метою мінімізації впливу планової діяльності на навколишнє середовище та зменшення ризиків виникнення надзвичайних ситуацій

щодо технічної альтернативи 2.

Теж саме, що і для технічної альтернативи 1

щодо територіальної альтернативи 1.

При дотриманні природоохоронного законодавства й вимог нормативної документації, а також передбачених проектами будівництва заходів, додатковий захист території не передбачається, оскільки наднормативні впливи на навколишнє середовище не очікуються. щодо територіальної альтернативи

2. Територіальна альтернатива 2 не розглядалась

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи

1. Коротка характеристика впливів при монтажі та експлуатації об’єкту: Клімат і мікроклімат - об’єкт планової діяльності не здійснюватиме викиди в атмосферне повітря інертних газів, значної кількості теплоти та вологи, тому зміни клімату та мікроклімату в районі розміщення об’єкта не очікуються. Навколишнє соціальне середовище (населення) – діяльність не змінить сформовану інфраструктуру соціального середовища та умови проживання населення. Повітряне середовище - викиди забруднюючих речовин під час проведення будівельних робіт утворюватимуться під час монтажу та при роботі задіяної спецтехніки. В результаті проведення планової діяльності очікуються викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від виробничих процесів. Ґрунти – можливий незначний вплив при облаштуванні майданчика; відходи збиратимуться та передаватимуться спеціалізованим організаціям для подальших операцій відповідно до чинного законодавства, шкідливих впливів при цьому не відбуватиметься. Водне середовище – водовідведення дощових та талих вод буде здійснюватися у накопичувач після попередньої їх очистки. Скид стічних вод у поверхневі водні об’єкти не передбачається. Вплив на рослинний і тваринний світ – відсутній, заповідні об’єкти в зоні впливу відсутні. Заповідні об’єкти – заповідні об’єкти в районі розміщення об’єкта планової діяльності відсутні. Вплив на техногенне середовище - на житлово-цивільні, промислові об’єкти та інші елементи техногенного середовища планова діяльність за умови дотримання вимог протипожежної безпеки не впливатиме. Шум - межа розповсюдження шуму знаходитиметься в межах виробничого майданчика та встановленої СЗЗ та не перевищуватиме допустимих значень.

щодо технічної альтернативи 2.

Теж саме, що і для технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

При дотриманні природоохоронного законодавства й вимог нормативної документації, а також передбачених проектами будівництва заходів, додатковий захист території не передбачається, оскільки наднормативні впливи на навколишнє середовище під час та після проведення планованої діяльності не очікуються. щодо територіальної альтернативи

2. Територіальна альтернатива 2 не розглядалась

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;"

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Розробляється у відповідності із ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059 VIII від 23 травня 2017 року з урахуванням «Загальних методичних рекомендацій щодо змісту та порядку складання звіту з оцінки впливу на довкілля», затверджених Наказом Міндовкілля від 15.03.2021 р. № 193.

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації , 33028, м. Рівне, вул. Саймона Сміта, 20, info@ecorivne.gov.ua, owd.rivne@gmail.com. , (0362)62-03- 64, Захарчук Володимир Васильович 


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь