Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - Молоко та вершки
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Продукти харчування код ДК 021:2015 15510000-6 - Молоко та вершки
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1 |
Назва предмета закупівлі |
Продукти харчування (молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, вершки ультрапастеризовані 15%) код ДК 021:2015 15510000-6 - Молоко та вершки |
||||||||||||
2 |
Вид процедури |
Закупівля шляхом використання електронного каталогу відповідно до порядку, встановленого постановою КМУ «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» від 14 вересня 2020 року № 822, з урахуванням положень, визначених Особливостями |
||||||||||||
3 |
Ідентифікатор закупівлі |
UA-2024-09-25-007377-a |
||||||||||||
4 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Технічні характеристики на закупівлю предмета закупівлі:
|
||||||||||||
5 |
Вимоги до товару |
Строки постачання: до 31 грудня 2024 року. Товар повинен відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України з урахуванням та дотриманням вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 №771/97-ВР), Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 із змінами. Постачальник повинен поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає умовам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам / (умовам) / технічним регламентам / нормам) (далі — нормативно-технічні документи), вимогам чинного санітарного законодавства України тощо. Кожна партія товару повинна бути розфасована відповідно до заявки Замовника та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару із зазначенням умов зберігання, температурного режиму тощо. Продукти приймаються лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість. Постачальник повинен засвідчити якість та відповідність Товару, що постачається, належним чином оформленими документами, наявність яких визначена законодавством України для такого виду Товару, які надаються разом з Товаром. Постачальник гарантує, що Товар не має дефектів товарного вигляду, розфасований та упакований таким способом, який дає можливість забезпечити збереження його споживчих властивостей і безпечність під час зберігання, транспортування та реалізації. Замовник має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає за якістю умовам Договору. Товар неналежної якості підлягає обов’язковому поверненню Постачальнику. Замовник має право при поставці кожної окремої партії Товару, у тому числі у випадку візуального виявлення недоліків Товару, а також встановлення в процесі споживання такого Товару нетипових відхилень, які передбачені нормативно-технічними документами, згідно з якими виготовлено Товар, та умовами Договору, направити зразки проб Товару для проведення лабораторного дослідження щодо якісних та технічних показників Товару та їх відповідності вимогам Договору та чинним нормативно-технічним документам, згідно з якими виготовлено Товар, в акредитовану лабораторію. У разі встановлення невідповідності технічних та якісних показників Товару в межах будь-якої поставленої партії та за результатами проведених лабораторних досліджень, виконаних вказаною лабораторією. |
||||||||||||
Очікувана вартість предмета закупівлі |
25 710,00 грн |
|||||||||||||
7 |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої фахівцем Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Крупецької сільської ради Дубенського району Рівненської області на основі фактичного використання товару та згідно із реальним фінансуванням Замовника. Джерело фінансування – місцевий бюджет. |
||||||||||||
8 |
Строк поставки |
до 31.12.2024 року |
||||||||||||
9 |
Мета використання Товару |
харчування дітей закладів дошкільної освіти, що підпорядковуються Управлінню освіти, культури, туризму, молоді та спорту Крупецької сільської ради відповідно до вимог законодавста. |