Про електронні сервіси ДПС - в ході "гарячої лінії"
Дата: 24.06.2022 15:47
Кількість переглядів: 133
В Головному управлінні ДПС у Рівненській відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо електронних сервісів податкової служби. На питання дозвонювачів відповідала начальник управління електронних сервісів Ірина Клинова.
Надаємо відповіді на актуальні питання.
Які функції виконує Електронний кабінет?
Електронний кабінет - найбільш популярний сервіс ДПС у платників податків, який є захищеним, персоналізованим та надійним для користувача.
Платники податків можуть в режимі реального часу та безплатно скористатись цим сервісом як з персональних комп’ютерів, так і з сучасних смартпристроїв.
Крім того, сервіс надає можливість переглянути інформацію, яка збирається, використовується та формується податковою службою в процесі обліку платників податків та адміністрування податків, зборів, єдиного внеску, здійсненням податкового контролю.
Завдяки сервісу можна сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи: запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками податків окремих податків, податкову звітність, отримати довідку про стан розрахунків з бюджетом, ознайомитися зі змінами до нормативних документів щодо руху коштів на єдиному рахунку тощо.
Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua з використання електронного цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.