A A A K K K
для людей із порушенням зору
Крупецька територіальна громада
Дубенський район Рівненської області

До уваги споживачів електроенергії!

Дата: 21.12.2021 11:27
Кількість переглядів: 3262

До уваги споживачів електроенергії!

Посада контролера енергонагляду передбачена законодавством у галузі електроенергетики. Такі працівники, відповідно до своїх функціональних обов’язків, виконують певні завдання й несуть відповідальність за виконання вимог щодо обслуговування побутових споживачів на закріпленій території.

 Контролери енергонагляду, відповідно до виробничих функцій,  здійснюють постійний контроль за станом обліку електричної енергії та відповідають за своєчасну оплату абонентами за спожиту електроенергію. Тож контролери, як і раніше, продовжують навідуватися до осель буковинців задля контрольної звірки показів.

Зверніть увагу, що споживачі зобов’язані допускати працівників енергокомпанії Рівненської області до приладів обліку електричної енергії для огляду вузла обліку. Також споживачі не мають права перешкоджати контролерам фіксувати покази індивідуального електролічильника, незалежно від того, чи надавав споживач у поточному місяці покази електролічильника самостійно.

Такі норми регулюються законодавством у сфері електроенергетики. Зокрема:

  •  Згідно із п 4 ст. X Кодексу комерційного обліку електричної енергії (далі - Кодекс), енергокомпанія не менше одного разу на 6 (шість) місяців  має здійснювати контрольний огляд засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), тобто лічильників.
  • У п 4 ст. XIII Кодексу зазначено, що під час відвідування приміщення, де міститься прилад обліку, працівники енергокомпанії проводять огляд вузла обліку на наявність ознак стороннього втручання. Фактично контролери енергокомпанії Рівненської області здійснюють огляд та знімають покази лічильників абонентів значно частіше (майже щомісяця) задля повного та коректного контролю за обсягом споживання.
  •  Пунктом 6 ст. XIII Кодексу передбачено: якщо протягом двох розрахункових періодів (двох місяців) представник енергокомпанії не мав доступу до лічильника, він залишає споживачу повідомлення про дату наступного відвідування чи прохання передати покази.
  •  У п. 5.5 Правил роздрібного ринку електричної енергії йдеться: споживач електричної енергії зобов’язаний забезпечити безперешкодний доступ працівникам енергокомпанії до ЗВТ (лічильника) для зняття показів.

Разом з тим, звертаємо увагу абонентів, що працівники енергокомпанії мають службове посвідчення, яке зобов’язані показати споживачу. Це документ єдиного встановленого зразка, у вигляді ламінованої картки містить прізвище, ім’я, по батькові, фото працівника та його посаду; посвідчення пронумероване, документ містить логотип компанії, підпис керівника і печатку підприємства також вказано термін дії.

 

 

Виконавчий комітет сільський ради


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь