Як роботодавцю з'ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням?
Як роботодавцю з'ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням? |
На відміну від допомог по вагітності та пологах, компенсації заробітку за час догляду за хворою дитиною та інших допомог, які фінансуються за кошти Фонду соціального страхування України з першого дня і до завершення тимчасової втрати працездатності, у випадку загальних захворювань або травм перші п’ять днів непрацездатності оплачуються за кошти роботодавця. А починаючи з шостого дня і до одужання – фінансуються ФССУ. Як роботодавцю з’ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням? ? Роботодавець оплачує лише перші п’ять днів одного випадку тимчасової непрацездатності свого працівника незалежно від кількості лікарняних листків, якими його оформлено. Тож страхувальнику важливо знати, чи є різні лікарняні виданими в межах одного страхового випадку. ? У паперових листках непрацездатності на бланку наявна відмітка «первинний» або «продовження», однак в е-лікарняних така позначка відсутня. ? На підставі даних медичних висновків, що складають один випадок тимчасової непрацездатності, в порядку черговості формуються е-лікарняні, кожен наступний з яких створюється як продовження першого та разом складають один страховий випадок. ? Тож унікальний номер випадку непрацездатності для всіх електронних лікарняних, сформованих в межах одного випадку, буде співпадати. ? При цьому номери самих е-лікарняних можуть відрізнятися, навіть якщо всі вони видані як продовження. ? Аби і працівник, і роботодавець могли побачити зв’язок е-лікарняних, Пенсійний фонд України оновив інтерфейси особистих кабінетів на вебпорталі електронних послуг – відтепер там доступні розширені можливості деталізованого перегляду е-лікарняних. ? Зокрема, було додано інформацію щодо номеру випадку тимчасової непрацездатності, який раніше був недоступний для перегляду страхувальниками і застрахованими особами. ? Тож тепер аби з’ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням, достатньо звернути увагу на унікальний номер страхового випадку. ? Якщо в працівника декілька електронних лікарняних, створених як продовження, всі вони матимуть однаковий унікальний номер – «номер випадку непрацездатності». ? Крім того, в інтерфейсі з’явилась інформація про наявність ознак алкогольного/наркотичного сп’яніння пацієнта, порушення ним режиму лікування, а також щодо причини непрацездатності, зокрема, встановленої ФССУ (наприклад, щодо зв’язку хвороби або травми із виробництвом). Гаряча лінія з питань користування особистими кабінетами на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України: 0-800-503-753 Гаряча лінія щодо оплати е-лікарняних і подання за ними заяв-розрахунків: 0-800-501-892
|